Pemberitahuan

Blog ini adalah untuk bebudak yang dah berumur 18 tahun dan ke atas sahaja....
Bagi yang bawah 18 tahun, baek korang pegi buat keje sekolah dulu takpun tidor sampai bezday korang yang ke 18...hehehe aku gurau aje.. Aku tak tanggung kalau korang kantoi nanti....

Followers

Saturday, December 4, 2010

terJebak ke dalam...

tempat : dlm rumah kak Long


Aku mula termasuk dalam golongan gay nier semenjak aku mula berusia 13 tahun...aku pun tak tahu camana aku boleh termasuk dalam kancah gay inier ... mungkin disebabkan oleh keadaan keluarga dan persekitaran hidup yang menyebabkan aku jadi begini... semua ini terjadi kerana aku tinggal dengan kakak sulungku di sebuah kampung di bandar teluk intan,perak.nak dijadikan cerita... satu malam tuer aku tidur macam biasa selepas penat mengulangkaji pelajaran . oleh kerana terlalu letih aku terlupa yang masa itu aku nak mandi bagi menghilangkan letih badan...tetapi terlena disebabkan terlalu letih mangulangkaji pelajaran...so akupun tertidur denagn tualah tanpa selimut bersebelahan abang saudaraku yang senang ku panggil angah sahaja...sedang aku lena dibuai mimpi...tiba - tiba aku dapat rasakan badan aku seperti ditindih sesuat yang amat berat...aku tak mampu bukak mata kerana teralalu mengantuk...dan oleh kerana terlalu sakit badan aku di tindih sesuatu yang berat akupun paksa mata ini untuk melihat apa yang telah menindih aku...sebaik sahaja kubuka mata memang terlalu terkejut bukan kepalang aku kerana benda yang aku sangka berat menindih aku itu rupa-rupanya badan angah yang sedang lena meliwat aku melalui dubur aku...dan akupu! n tanya apa yang dier buat tuer... dengan slamber dia jawab'rileklah is'dan oleh kerana terlalu asyik dia meliwat aku melalui jalan belakang akupun terikut seronok denag apa yang dia buat...lalu akupun biarkan sahaja walaupun perit untukku terima.bukan setakat itu sahaja...angah pandai dalam sex ... dia isap batang aku sampai aku sendiri tak tahu bahawa itulah air mani yang telah keluar dari batang aku kerana masa itu aku baru masuk tingkatan 1 tak tahu apa-apapun... dan selepas itu dia pun melancapkan batang die yang besar tuer dan pancutkan air mani dier kat mutut aku...
aku dapat rasakan kesedapan sex ...dan semenjak dari itulah aku sudah gian nakkan sex... dier pun selalu sex nagn aku sehingga aku masuk tingkatan 4 ... aku masuk ke sekolah teknik di bandar teluk intan dan disitulah kegiatan aku makin meluas dan sehinggalah aku mula ketagihkan sex ...aku tak sanggup melihat jantan-jantan yang seksi sikit pasti akan mengghairahkan aku pasti akan tackle sehingga aku dapat bat! ang dier... dan sehingga kini aku masih lagi dahagakan sex lelaki disebab kan oleh abang saudaraku sendiri aku jadi benci kepada insan yang bernama wanita apatah lagi untumk jatuh cinta dengan insan yang bernama wanita .dan sehingga kini aku tak pasti sampai bilakah aku akan terus bergelumang dalam kancah gay inier... aku tak pasti dan akau akan terus begini ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...