Pemberitahuan

Blog ini adalah untuk bebudak yang dah berumur 18 tahun dan ke atas sahaja....
Bagi yang bawah 18 tahun, baek korang pegi buat keje sekolah dulu takpun tidor sampai bezday korang yang ke 18...hehehe aku gurau aje.. Aku tak tanggung kalau korang kantoi nanti....

Followers

Saturday, December 4, 2010

Pertama kaLi.....[ PART 1]


waktu : petang
tempat : rumah jiran

Sejak kali pertama dia melancap bersama Is dulu, Daniel dapat rasakan yang nalurinya terhadap lelaki semakin lama semakin menebal. Dia tidak tahu kenapa dan mengapa, namun padanya itu bukan satu pekara yang besar untuk dia takutkan. Bahkan Daniel berminat memerhatikan lelaki-lelaki kacak yang mula menarik perhatiannya.

Salah seorang dari lelaki-lelaki itu adalah abang Zali, pemuda yang menyewa di rumah bujang tidak jauh dari rumahnya itu. Memang abang Zali seorang yang kacak dan bergaya, ditambah lagi dengan tubuhnya yang berotot dan tegap itu cukup membuatkan Daniel terbayangkan betapa indahnya jika dia dapat lena dalam dakapan abang Zali. Selain itu, abang Zali juga seorang yang ringan mulut, lebih-lebih lagi dengan Daniel yang selalu menegurnya di waktu petang apabila abang Zali pulang dari kerja.

Jika Daniel tidak ke rumah Is, dia akan singgah ke rumah abang Zali untuk berbual-bual kosong. Abang Zali juga tidak kisah dengan Daniel, pemuda yang berusia 20-an itu begitu baik melayan Daniel sehinggakan mereka menjadi lebih rapat ibarat adik dengan abang.

Waktu itu, Daniel sedang leka berbual-bual dengan abang Abang Zali memandangkan hujan renyai-renyai sudahpun turun. Niatnya tadi untuk ke rumah Is terbatal begitu sahaja, nasib baiklah abang Zali sudah pulang dari kerja. Boleh juga dia menghilangkan kebosanannya, mereka berdua duduk di bangku yang terletak di hadapan rumah bujang abang Zali. Topik perbualan mereka berkisar tentang kisah-kisah cinta abang Zali semasa zaman sekolahnya.

“Abis nape abang tak kawin aje dengan diorang?”soal Daniel apabila abang Zali menceritakan bagaimana salah seorang aweknya mengajaknya untuk kahwin lari sewaktu dia tamat sekolah.

“Entahla....mase tu abang budak-budak lagi la Dan. Mane la nak fikir pasal kawin-kawin ni”jawab abang Abang Zali, dia tertawa kecil.

Lesung pipit abang Zali jelas kelihatan apabila dia tersenyum lebar, Daniel amat suka melihatnya; apatah lagi dengan kulit sawo matang dan leher jinjang abang Zali itu cukup membuatkan Daniel memuji ketampanannya. Selain itu, riak muka abang Zali juga lembut sahaja menyerlahkan lagi gayanya yang bersahaja itu.

Hujan yang tadinya renyai-renyai bertukar menjadi lebat pula; oleh kerana tempias air hujan sudah mengenai mereka, abang Zali mengajak Daniel masuk ke dalam rumahnya. Dia menyuruh Daniel duduk dahulu di ruang tamu sementara abang Zali pergi ke dapur untuk membuat air panas. Rumah bujang yang didiami oleh 5 orang termasuk abang Zali itu ringkas sahaja. Namun lengkap dengan peralatan rumah yang asas; Daniel ketika itu leka membelek satu persatu majalah Playboy yang terselit rapi di antara majalah-majalah lain di bawah meja kopi di tepinya.



Gambar-gambar perempuan telanjang yang dipaparkan di dalam majalah itu sedikit sebanyak merangsang nafsu Daniel. Kemudian matanya tertumpu pula pada gambar seorang lelaki kacak sedang memasukkan koneknya ke dalam mulut seorang model wanita. Melihatkan betapa besar dan beruratnya konek lelaki itu, Daniel bertambah gersang. Dia membayangkan pula jika konek lelaki itu masuk ke mulutnya pula.

“Aip.....Daniel mane boleh tengok magazine tu, bawah umo lagi....”tegur abang Zali yang menyedari majalah yang dipegang oleh Daniel.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...